17:47

I helgen har jeg vrt med p et spontant eventyr! Jeg, Erika og Thomas dro til Jotunheimen i gr og det ble en opplevelse jeg aldri vil glemme. Som dere kanskje vet var Erika med i Den siste viking, og for akkurat ett r siden gikk innspillingen mot slutten. Vi dro tilbake til Ravneleieren der hun levde i to mneder, sov i langhus og lagde mat over blet. Selv om det er den kaldeste nattene jeg har opplevd, er dette ogs noe av det koseligste jeg har gjort. Spesielt se stedet med egne yner, og jeg kan tenke meg at det var enda mer spesielt for Erika. Utrolig glad for at vi gjorde dette, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

- Fineste kjresteparet jeg vet om -

- Beste Erika -

Da vi kom frem i gr var det allerede blitt bekmrkt, s vi tente stearinlys, fyrte opp blet, laget pytt i panne og bare koste oss. Skikkelig romantisk stemning, s dere kan tro jeg ble kjrestesyk av vre der som tredje hjulet p vogna sammen med Thomas og Erika. Haha, neida! Det var s koselig at jeg skulle nske jeg fikk flere dager der

vre spontan gir meg massevis av positiv energi og glede! N er jeg mer enn klar for ta fatt p en joggetur, fr jeg skal ta et langt, varmt bad. Lukter bl av hele meg, s det tror jeg vil gjre seg! Den jenta her klarte forresten legge seg med soveposen p vranga, s nr jeg vknet i totiden i natt var jeg bokstavelig talt iskaldt. Prvde gjre alt for f varmen i meg i over to timer fr jeg vekket Erika. S tar hun i soveposen og sier "Neimen, vennen! Du har jo soveposen feil vei!" Hahaha, er det mulig? Lo godt av meg selv! Det samme gjorde jeg nr jeg tapte billeken vi hadde p vei hjem og mtte stille meg p en avkjrsel med rumpa ut til alle som kjrte forbi. Som dere kanskje forstr har vi hatt det utrolig gy. Lenge leve spontaniteten!

Kategori: Reise.               9 kommentarer

20:55

Victorinox II

Her kommer et bildedryss fra en dag med opplevelser, adrenalin, glede og noen utfordringer. P presseturen med Victorinox dro vi til Mn -et av de nydeligste stedene jeg har sett. Vi ble mtt av to friluftsguider som viste oss hvordan vi kunne bruke lommekniven Swiss Army Knife i naturen, fr vi fikk prve oss p klatring og zip line. Dette var helt utrolig og jeg kommer til leve lenge p kicket jeg fikk da jeg klatret tti meter over bakken og da jeg slengte meg ned zip linen p hundre og tretti meter. En helt syk flelse! Var et stolt yeblikk nr jeg klarte vinne over hydeskrekken og kaste meg ut i dette. Denne dagen blir nok ikke glemt av meg, og slike opplevelser vil jeg uten tvil ha mer av.

- Team Norge -

- Klar for utfordringer -

- Swiss Army Knife -

- Lunsj i naturen -

Naturen p Mn var helt unik, og jeg kan godt forst at dette er et populrt reiseml for turister. Mns Klint, som er Danmarks hyeste klippe, er noe av det nydeligste jeg har sett. Jeg var her faktisk da jeg var 2 r ogs, men begrenset hvor mye jeg husker fra det, s veldig glad jeg fikk oppleve paradiset p nytt.

Vi gikk ogs Danmarks lengste trapp for komme oss ned til steinstranden. Den bestod av 497 trinn, og viste oss flere sider av naturen som bestr av en samling biotoper. Som dere sikkert forstr er jeg enormt takknemlig for ha ftt med meg denne reisen, s en stor takk til Victorinox og Presskontakterna for at de inviterte meg og Glenn!

15:33

Victorinox I

God lrdag! Her kommer frste del av presseturen med Victorinox. P torsdag ettermiddag kom vi frem til vakre og idylliske Johanneberg hotell, som ligger p Sjllands Sydkyst. Vi startet med en presentasjon av Victorinox og de nylanserte I.N.O.X klokkene. Dette er klokker som er autentiske til merkevaren -robust og plitelig under alle forhold. Omgivelsene var perfekte for anledningen, og vi fikk se og oppleve bde klokker, klr og kniver i ekte Victorinox kvalitet.

________________________________________________________________________________________________________________

Jeg ble mest fascinert over klokkene, som har gtt gjennom hele 130 tester for demonstrere den eksepsjonelle kvaliteten p produktene. Vi fikk blant annet se film av en beltevogn p 64 tonn, som kjrer over klokken. Utrolig nok ser I.N.O.X-klokken like fin ut etterp. Fikk ogs se filmbevis p at klokken tler temperaturer fra - 51 C til 71 C. Til tross for at klokken tler s og si alt, er designet moderne, stilrent og klassisk. Var flere herremodeller og unisex modeller i kolleksjonen, og flere av sistnevnte str p nskelisten min!

Er ikke modellene fine? Til uken skal jeg se p flere damemodeller fra Victorinox, s det er bare flge med for f med seg noen av de.

P kvelden mttes vi alle i vertshuset for lage tre-retters middag sammen, drikke vin og bare kose oss. Det resulterte i flere timer rundt bordet med blant annet tartar og bakte kanelboller med krem og br. En fantastisk matopplevelse og kokkeknivene til Victorinox gjorde virkelig nytten av seg. Sylskarp kvalitet!

Det hele ble til en kveld jeg sent kommer til glemme. En av de koseligste p lenge, og maten var ogs helt utskt. Veldig glad for ha ftt tatt del i en slik kveld. Mer fra Victorinox sin pressetur kommer i lpet av helgen. Dagen etter fikk vi blant annet prve oss p klatring og zip line, ikke minst oppleve Mns Klint, som er et av de flotteste stedene jeg noen gang har sett. Ha en riktig god helg

Kategori: Reise.               3 kommentarer

21:34

Mns Klint

Denne dagen topper det meste! For noen opplevelser jeg og Glenn har ftt bli med p. Victorinox har virkelig gitt oss en opplevelse for livet. Har utfordret oss selv, kjent p tidenes adrenalinkick og ikke minst hatt det veldig gy. Det i tillegg til ha sett Mns Klint, et nydelig sted som bare p sees med egne yner. Gleder meg til dele mer fra turen med dere

N er vi tilbake i Oslo, og planen n er dra opp til Glenn p Majorstua for sleepover. Vi skal lage taco, g gjennom alle bildene og selvsagt blogge. Stay tuned!

Kategori: Reise.               n kommentar

15:49

P Galdhpiggen med Atkins

Endelig kan jeg fortelle dere om grsdagens tur til Norges og Nordens hyeste fjell! bestige Galdhpiggen var en fantastisk opplevelse, men ogs en hard tur. Vi skulle egentlig starte fra Juvashytta, men der var veien stengt, noe som gjorde at vi fikk en betydelig lengre og hardere tur fra Spiterstulen. Som dere sikkert vet allerede, s elsker jeg fjellturer og denne kommer nok til vre en av de turene som aldri vil glemmes. Jeg er egentlig glad for at det ble den tffeste ruta opp, for desto deiligere var det n mlet. Det var en helt unik flelse st p toppen og tenke over at man er p Nordens hyeste punkt!

P toppen koste vi oss med Atkins sin nye bar som heter Endulge Chocolate Break. Dette er en sunnere Kvikk Lunsj-variant, som inneholder hele 75 % mindre sukker. Denne baren gjr det mulig nyte tradisjonell tursjokolade uten g p kompromiss med sukkerinntaket. Dermed kan man gi kroppen energi fra sunne fettsyrer og proteinrike energikilder som varer lengre og holder blodsukkeret stabilt gjennom turen. Uten tvil min nye favoritt i Atkins-serien, i tillegg til den med kokos. Faktisk s kjper jeg aldri vanlig sjokolade i butikken lengre, jeg gr bare for Atkins variantene. Synes de metter mer, smaker minst like godt og i tillegg er de sunnere.

- Reiseflget -

- Hjelp! Her var det rett ned til isbreen -

- Lykkelige p toppen av Norden -

Atkins Endulge Chocolate Break fs kjpt i de fleste supermarked og helsekostbutikker, s husk nyte en ved neste anledning du skal ut i naturen eller bare kose deg litt ekstra uten vre usunn.

Jeg var ikke i seng fr nrmere halv tre i natt og kroppen min er veldig sliten i dag. Heldigvis er alt verdt det og jeg hadde ikke takket nei om jeg fikk sprsml om vre med igjen. Fantastisk opplevelse! Vil ogs si hjertelig takk for turen til reiseflget

Kategori: Reise.               8 kommentarer

09:58

Bildedryss fra rhus

Jeg forelsket meg litt i rhus! Skulle gjerne ha vrt der enda lengre, men var likevel heldig f sett en del siden Isabel fra Bestseller guidet oss rundt om i den fine byen. Strget byr p gode shoppingmuligheter, har sidegater som er s koselig at de fester seg til minnet og s er det et hav av muligheter nr det kommer til spisesteder. Maten jeg spiste her er m vre noe av det beste jeg noen gang har smakt. Ikke rart jeg koste meg i rhus, og jeg hadde ikke hatt noe mot vre der enda lengre. Da hadde jeg ftt med meg Tivoli Friheden og Den Gamle By ogs. Jeg er ganske sikker p at rhus er et sted for alle.

- Isabel fra Bestseller, Chlo (bloggeren fra Nederland), Vivian (bloggeren fra Finland) og meg -

- Se p disse koselige gatene! Umulig ikke bli sjarmert -

- Utsikten fra hotellrommet mitt -

Etter noen timer i byen dro vi tilbake til Comwell Hotel for ordne oss for kveldens middag og moteshow. Vil lage et eget innlegg for moteshowet, men her kommer litt av den fantastiske tre-retters middagen vi fikk hos Khler spisesalon.

Denne maten var helt ...utrolig, og i hyggelig selskap smakte den ekstra godt! Jeg gikk s godt overens med den finske bloggeren Vivian, s vi hadde litt for mye snakke om denne kvelden. Var en blogger som representerte hvert land som har Vero Moda, s vi var fra Norge, Sverige, Danmark, Finland, Nederland og Tyskland. Det ble en dag jeg sent vil glemme, og jeg kan nesten ikke vente til vise dere bilder fra moteshowet / Vero Moda SS15. For en location og stemning det var der.

Vi snakkes senere, men frst skal jeg p noen mter og f ordnet diverse. Ha en god helg

11:17

Mllestien

Tusen takk til Vero Moda som har gitt meg en fantastisk tur til rhus. Er s glad for opplevelsene jeg fikk i gr og jeg gleder meg til fortelle dere mer om det hele. Da vi kom til hotellet mtte jeg bloggeren som representerte Nederland, s kom Isabel fra Bestseller for guide oss rundt i den koselige byen. Jeg forelsket meg helt i Mllestien, som er en gate midt i sentrum av rhus. Hvem hadde trodd at denne sidegaten ligger tett i tett med shopping og folkeliv? Jeg fikk hvert fall ikke den flelsen da jeg spaserte p den brosteinsbelagte gaten, med roser som klartet oppover de gamle bindingsverkshusene med smrutede vinduer. Noe s koselig, intimt og unikt.

Er det ikke skjnt? Husene ble bygget p 1800-tallet, s hele gaten strlte av gammel sjarm. Jeg kan ikke annet enn bli glad av slik. S om du besker rhus vet du hvor du m dra: Mllestien, 8000 Aarhus C. Jeg har flere innlegg p lager, s flg med!

Kategori: Reise.               5 kommentarer

10:20

Kusmi Tea

N er hotellfrokosten inntatt. Ikke helt som den tradisjonelle norske frokosten med grovbrd og melk, s her ble det bagetter, croissant og stt plegg til. N skal jeg bare ordne meg for dagen, s gr turen til Salon International de la Lingerie. Tar jeg ikke helt feil er det en av verdens strste undertysmesser. Blir spennende se, s gleder jeg meg selvflgelig til en ny dag i Paris.

M bare starte dagen med dele et tips! Kom over en butikk i Champs-lyses som heter Kusmi Tea. Skjnner ikke hvordan jeg har gtt glipp av hre om dette konseptet fr, for ikke snakke om teen. Fikk smake p noen, og de var s gode. Endte opp med kjpe med meg hjem ogs, men skulle gjerne ha tatt med meg enda flere varianter. Fine venninnegaver er det ogs! Hvert fall om man er like svak for te som det jeg er. Liker ikke kaffe, s da m jeg ha noe som kan kompansere, og fra jeg kommer hjem blir det denne organiske lv-teen som heter Lv is beautiful.Kjpte ogs en pakke med tefilter, s jeg slipper disse teklypene. Med denne teboksen blir resten av vinteren enda finere!

Skulle nske de hadde et slik konsept i Norge ogs. Kusmi Tea har butikker i Frankrike, England og Tyskland, og du finner adresse til alle butikkene her. Anbefaler dra innom hvis du er i nrheten.

Helt spesielle tebokser og mange gode tevarianter. Kunne kjpt med meg hele butikken.

Kategori: Reise.               13 kommentarer

23:10

Eiffel Tower

Paris m vre Europas vakreste by! Jeg er helt forelsket. N har jeg jo ikke sett alt, men fler jeg har ftt med meg mye denne fredagen likevel. Startet oppholdet med rusle bort til Eiffeltrnet, for s ta trappene opp. Litt av en utsikt som ventet meg der. Mtte g flere runder rundt, knipse over to hundre bilder og bare nyte det. Tok meg ogs en lunsj p restauranten der, og jeg har ikke opplevd lignende oppvartning. S hyggelige og mtekommende mennesker. Maten var ogs god! N som jeg er p ferie er det selvflgelig lov kose seg litt ekstra, s det ble cheeseburger med chips p meg. Nam, Kunne faktisk ikke tenkt meg noe som helst annet!

Etter ha vrt litt turist prvde jeg finne frem til Champs-lyses p egenhnd. Fant frem til slutt, og det var ikke den verste shoppinggaten jeg har sett det. Gikk innom alt som jeg synes var interessant; Nike Store, Sephora, Mac, Kusmi Tea, Louis Vuitton, Disney Store og noen til. Holdt p svime av inne p Louis Vuitton sin flaggskipbutikk. Hjelpes s stor og flott! Den m dere innom om dere frst er i Paris, en opplevelse i seg selv.

- Utsikten fra Eiffeltrnet -

Se p den lunsjen da! Smakte ekstra godt med litt junk nr jeg har holdt meg unna det siden 1. januar. Viktig kose seg p tur!

Kom hjem igjen ganske sent, s fikk tatt flere bilder av "Paris by night". De bildene ble s utrolig fine, s m jeg vise dere senere. N skal jeg bare slappe av p hotellrommet frem til jeg finner drmmeland. Beina ligger hyt og lader opp til en ny dag. I morgen skal jeg p en av verdens strste undertysmesser, s det blir spennende!

Noen av dere som har vrt i Paris? Kom gjerne med tips om du har det! God fredagskveld og helg til dere

Kategori: Reise.               6 kommentarer

13:05

Bonjour!

N er jeg vel fremme i Paris! Jeg som har drmt slik om denne byen, og n er jeg her. Fles rart, fantastisk og spennende p samme tid. Ut fra frsteinntrykket er det ingen tvil om at jeg kommer til kose meg i denne byen. Ble jo forelsket bare av se p fine bygninger, koselige gater og ikke minst Eiffeltrnet gjennom vinduet i taxien. S vakkert her! N har jeg sjekket inn p Eiffel Saint Charles, s Eiffeltrnet ligger rett rundt hjrnet her. Tenker sette meg p en kaf for spise lunsj og s ta turen bort til et av verdens mest kjente bygninger etter det. M jo bare se det m nrt hold, knipse en hel masse bilder og utforske mer.

Reisen kunne forresten ikke gtt bedre! Jeg er evig takknemlig for at jeg fr sove godt uansett hvor jeg er, s sov hele flyturen. Med andre ord godt opplagt og veldig klar for helgen! Reiseflget mitt er ogs superhyggelig. Neeeei, n m jeg stoppe preiket og komme meg ut i gatene her. Vi snakkes senere i dag

Fint hotell ogs! Ikke s stort hverken hotellet eller rommet, men koselig. Jeg s for meg en stusselig enkeltseng, s ble jo positivt overrasket da jeg kom inn til dette. Ingen tvil om at jeg skal sove godt og slappe av p det rommet her:

07:17

Paris next

God morgen fra Gardermoen

Frste alarmen ringte allerede klokken fire i natt, s da var det bare lette p yelokkene, pakke siste rest, gjre meg klar og sette nesa mot flytoget. Ble med andre ord ikke mange timene med svn, men tanken p Paris er nok til holde seg vken. Kommer til bli fantastisk f se verdens mest romantiske by med egne yner! Iiiih. Flyet gr klokken tte, s ikke alt for mange timer til jeg er fremme. Akkurat n er det frokost p flyplassen og litt tid med macen min. Jeg har allerede kommet i feriemodus, haha. Tre dager i Paris skal bli s bra. Satser p f mest mulig ut av dagene, og at jeg er storfornyd etter oppholdet sndagskveld.

N skal Paris nytes og vel s det, s vi snakkes i Frankrike dere. Goooood tur om noen av dere er p reisefot!

Kategori: Reise.               6 kommentarer

14:13

Thinking of Paris

Torsdag og snart helg! Jeg har studiedag, og det vil si hele dagen til akkurat det jeg nsker. M selvflgelig tenke p skole, s har jeg allerede vrt i to mter, s produktiv dag s langt. Ikke s lenge siden jeg kom hjem igjen, det tok nemlig litt lengre tid enn planlagt siden jeg hoppet p feil buss en gang og feil trikk andre gangen. Haha, jeg blir s surrehue nr jeg skal snakke i telefonen samtidig som jeg skal gjre noe. Dette skjer ikke hver dag alts, lover. Kom meg hjem til slutt da!

N er det bare tte dager igjen til Paris, og jeg har googlet rundt for finne ut hvordan jeg skal f mest mulig ut av dagene der. Tror ikke det blir noe problem f det fint i den byen. , den er s vakker Blir jo helt forelsket ut fra de fine bildene som ligger p we heart it.

Her er noe av det jeg vil oppleve/se i Paris:

♥ Disneyland
♥ Louvre-museet
♥ Sacre Coeur
♥ Pigalle

Har absolutt ingen forhpning om f med meg alt dette p tre dager, men jeg er ganske sikker p at jeg vil beske Paris ved en senere anledning sammen med Aleksander. Han fikk ikke mulighet til vre med til neste helg, s da tar vi det igjen senere!

Har du vrt i Paris? Kom gjerne med noen reisetips om du har det. Vil gjerne ha tips om gode restauranter, kafeer, butikker og kjpesenter. Jeg gleder meg snn! Teller ned dagene som heldigvis gr veldig raskt for tiden!

Kategori: Reise.               12 kommentarer

16:47

Guide: London

En mned siden jeg var i London! Tenkte lage en liten oppsummering av den fantastiske uken der, med noen tips til dere lesere. Jeg var der i fem dager (mandag til fredag). Vi var s heldig bo p DoubleTree by Hilton i Marble Arch. Det ligger tett i tett med Primark i Oxford Street, og er et 4-stjerners hotell. Vi trivdes kjempegodt her, siden hotellet hadde bra standard, bra beliggenhet og var perfekt for noen venner p tur. Om det er noe jeg skal sette fingeren p her, m det vre maten. Dra heller p en restaurant eller kaf i nrheten som er koselig, for bde frokosten, restauranten og room service-tilbudene var ingenting skryte av p hotellet. Dette gjorde egentlig ingenting for oss, siden vi for det meste dro utenfor hotellets vegger for spise. Man kan jo f s mange positive matopplevelser p denne mten.

Jeg har vrt i London to ganger n, s er ikke s godt kjent med byen, men vil gjerne dele mine tips og erfaringer likevel, s kan det forhpentligvis vre til hjelp nr du skal til London p tur.

Hotellet:
DoubleTree By Hilton - Marble Arch. Vi booket hotell i London gjennom Supersaver.no, til en utrolig bra pris. Som nevnt ligger hotellet sentralt til, noe som var viktig for oss. Vi ville ogs betale litt ekstra for at hotellet var moderne og hadde bra standard.

Fly: Vi fant billige flybilletter tl rundt 700 kroner t/r p Supersaver.no - her. Det er jo billigere enn hva jeg m betale p reiser innenlands, s veldig fornyd med f reisen til den prisen.

♥ Restauranter:

Black & Blue: God mat for en rimelig penge. Koselig atmosfre og god service.

Zoilo: Argentinsk restaurant med ulike tapasretter. Jeg har helt rlig ikke smakt noe s godt i hele mitt liv! Bde maten og drikken var helt nydelig. Her m man reservere bord p forhnd siden det er et veldig populrt sted. Hjemmesiden til Zoilo finner du her.

♥ Kaf:

The Breaksfast Club: The Breakfast Club har fem kafeer i London (snart seks), vi var p den i Soho, med adressen 33 D Arblay Street. Det var her BC startet, og det viste seg bli veldig populrt. Kafeen har sin helt egen sjarm, med polaroid bilder, personlige notater, postkort og servietter fra rundt om i verden festet p veggene. Var s morsomt se hvordan de ansatte koste seg p jobb. De danset og sang i det maten ble servert og det var ingen tvil om at de var fornyd med arbeidsplassen sin. Akkurat slik det skal vre. Godt utvalg p menyen, og alt vi spiste var superdigg!

♥ Utested:
P Boujis Club hadde vi en helt fantastisk kveld! En av de morsomste gangene jeg har vrt ute. Vi gikk ut med promotr og fikk bde inngang, bord og drikke gratis, s vi var heldig p den mten, for dette ble en kveld jeg ikke kommer til glemme med det frste.

♥ Westfield kjpesenter: Et stort kjpesenter i London, som er moderne og eksklusivt med 300 butikker. Jeg fikk anbefalt dra dit fra flere venner, siden det er mye mer behagelig tilbringe enn dag der enn i Oxford Street. De hadde ogs de fleste butikkene som jeg nsket dra til, s da passet det jo veldig bra. Hadde for eksempel Zara, Urban Outfitters, River Island, MAC, Allsaints og Topshop der, i tillegg til mer eksklusive butikker som Mulberry, Louis Vuitton, Dior og Michael Kors. I likhet med oss tror jeg de fleste lett kan klare tilbringe en hel dag her.

♥ Shopping i Oxford Street: Det sier vel seg selv at man m shoppe litt i Oxford Street nr man frst er i London? Vi brukte en dag her, og fant alt vi trengte. River Island, Primark, Topshop, Aldo, New Look, Allsaints, Urban Outfitters og alt for mange andre butikker. Bildene er fra Oxford Street er lnt av Glenn.

♥ Shopping p Victoria's Secret i New Bond Street: Drmmebutikken for de fleste jenter!

♥ Camden Market: Her var jeg forrige gang jeg var i London, og dette var et stort marked som ligger i Camden Town i London. Her har de utrolig mye rart, og jeg tviler p man kommer tomhendt hjem igjen fra dette besket. Jeg fant mye vintage, converse, smykker og litt til. Stemningen her m oppleves. Camden Market bestr av seks markeder som ligger ved siden av hverandre.

♥ Convent Garden: Her var jeg ogs forrige gang jeg var i London. Et utrolig koselig sted vi dro for spise en kveld. Convent Garden er et omrde i City of Westminister i det sentrale London. Kjent for vre et butikk- og markedsomrde. Jeg synes det var skikkelig koselig dra ut hit p kvelden for en bedre middag, s det anbefales fra meg.

Hper du likte tipsene, s hper jeg at jeg kan komme med en utvidetet London guide etter ha vrt der flere ganger. Fortsatt mye jeg kunne tenke oppleve i denne verdens metropolen! Har du noen gode London-tips?

Kategori: Reise.               10 kommentarer

16:26

Home again

M bare dele litt fra siste kvelden i London. Vi var p en restaurant som heter Zoilo, og jeg har aldri smakt s god mat i hele mitt liv. Nesten verdt dra til London bare for smake p den maten der. Det er en Argentinsk restaurant med ulike tapasretter. Vi tok brd og aioli til forrett, samt en ost som heter provoleta med honning og mandler. Det hres kanskje enkelt ut, men det var s mange smaker p en og samme tid. Til og med brdet var helt magisk. Til hovedrett ble det biff og hjemmelaget chips, med rdvin i glasset. Var utrolig godt det ogs, men neste gang jeg skal dit vil jeg ha andre ulike tapasretter, for det var s mye fristende. Ble en perfekt avslutning p kvelden med crme bre til dessert.

Vi reserverte bord p forhnd, og det anbefales siden dette er en veldig populr restaurant. Hjemmesiden til Zoilo finner du her.

Dette er den beste musserende vinenen bde jeg og Julia har smakt. Visste at musserende var godt, men ikke S godt som den her. Merk deg navnet, det har hvert fall jeg gjort.

Reisen hjem gikk kjempebra! S godt vre hjemme igjen. Borte bra, hjemme best (alltid), men tror ikke det vil ta alt for lang tid fr jeg har lyst p reise igjen. Jeg er jo veldig rastls av meg, elsker se og oppleve, s jeg hper det ikke blir alt for lenge til jeg kan sette meg p et fly og dra utenlands igjen.

N har jeg besk, og i kveld tenker vi bare kose oss med ost og kjeks. Slappe av og nyte lrdagskvelden. Men skal ikke se bort fra at det blir en tur ut ogs. Her tar vi alt som det kommer! Har du noen planer for kvelden?

Kategori: Reise.               12 kommentarer

16:35

In the air

S greit det er med internett p flyet! Ikke verdens beste hastighet her, men hvert fall bedre enn ingenting. Reisen gr s mye raskere nr man har noe gjre, s n sitter jeg med macen foran meg og repropper med musikk p fullguffe. Det utelukker alt av barneskrik og during fra flyet, haha. Fikk knipset noen bilder fr jeg hoppet ut av pysjen i dag tidlig. Mtte bare begynne bruke litt av koseklrne jeg fikk med meg fra Primark. Har blitt s glad i de allerede. Nr vi spiste hotellfrokost i dag satt alle rundt oss med dress og fine businessantrekk, mens jeg og Julia kom i pysjene vre. Herlig!

N hper jeg reisen fortsetter som den har gjort s langt. Er veldig klar for kose meg i Oslo n. Vil lage noe sunt og godt til kvelds sammen med The Voice. Noen som har forslag? Hadde vrt gy om noen hadde et bra tips, og jeg kan dele oppskrift med dere i morgen :-)

Kategori: Reise.               7 kommentarer

11:20

The Breakfast Club

N har vi akkurat spist frokost p hotellet, og om ikke lenge er det klart for sjekke ut. Blir s godt komme hjem til Aleksander og Canelo n. Har savnet de hele uken. I tillegg er en venninne i Oslo, s skal vre med henne i helgen. Det blir koselig Men misforst meg riktig, har hatt det helt fantastisk her i London.

Sammen med den gjengen her ble det frokost/lunsj p The Breakfast Club i gr. Glenn, Julia, Thea og Christina -fine folk!

Haha, sjekk det her da! Pannekaker med krem, frukt eller bare maple syrup og bacon? Glad jeg ikke spiser det her hver dag, men fy sren s godt det er nr man er p ferie og tillater seg selv et skikkelig sukkersjokk.

Christina og meg.

Dere m nesten ta turen innom The Breakfast Club om dere er i London. N fr jeg prve presse igjen kofferten, ordne meg og sette kursen mot Norge igjen. God helg til dere!

Kategori: Reise.               8 kommentarer

12:37

A night out

Heihei! Tirsdagskvelden var den beste kvelden s langt i London. Vi startet kvelden p en restaurant som heter Black & Blue, der var det koselig atmosfre og god mat. Til middag spiste vi entrecote, og til dessert bestilte vi et ostefat. Nam, fr vann i munnen med tanken p det. Vi satt der med all verdens tid og bare koste oss

Meg og herligste Glenn.

Julia og Glenn.

Anbefaler andre som er i London spise her en kveld! Prisene er ikke for stive, stemningen er perfekt og maten er god. Vi spiste p restauranten som l i Wigmore Street, men det er flere Black & Blue restauranter rundt om i London.

Da vi var tilbake p hotellet fant vi ut at vi kanskje kunne finne en brun pub, men i stede endte vi opp p Boujis Club sammen med Christina og gjengen hennes. Godt valg av oss, for der var det s god stemning! En av de aller beste gangen jeg har vrt ute. Vi gikk ut med promotr og fikk bde inngang, bord og drikke gratis. Hvis man skal bestille bord p utestedet selv koster det 20 000. Helt sykt! Ikke akkurat slik som det er dra ut i Norge. Var s gy bli kjent med Christina, Thea, Stine og Henriette.

N er det p tide komme seg ut i Oxford Street! Skal lunsje med Christina og Thea i dag, s det blir gy. Dere m forresten ta turen innom bloggen til Christina, hun bor her i London og er utrolig flink blogge.

Kategori: Reise.               11 kommentarer

15:32

Westfield

Dagen i gr gikk virkelig i ett. Vknet av en telefon fra Glenn som stod utenfor hotellrommet vrt, og etter det var det bare hive seg rundt komme oss p Westfield. Det er et stort kjpesenter her i London, som er moderne og eksklusivt med 300 butikker. Jeg fikk anbefalt dra dit fra flere venner, siden det er mye mer behagelig tilbringe enn dag der enn i Oxford Street. De hadde ogs de fleste butikkene som jeg nsket dra til, s da passet det jo veldig bra. Hadde for eksempel Zara, Urban Outfitters, River Island, MAC, Allsaints og Topshop der, i tillegg til mer eksklusive butikker som Mulberry, Louis Vuitton, Dior og Michael Kors. I likhet med oss tror jeg de fleste lett kan klare tilbringe en hel dag her.

Jeg fant endelig den perfekte vinterjakken, og det var egentlig det som stod verst p shoppinglisten min her i London. I tillegg til en julegave og to basisgensere. Kan vise dere de innkjpene etter hvert. Her er et aldri s lite bildedryss.

H&M Sko og veske / Gina Tricot Strmpebukse / Skjrt Cubus / Primark Skjorte / Urban Outfitters Jakke

Hvis noen av dere nsker dra dit selv, s ligger Westfield seks metrostopp fra Oxford Street, nrmere bestemt Shepherd's Bush Station. Anbefales! Mye mer behagelig tilbringe en dag der enn vre i Oxford Street med alt for mye folk og kaos. Jeg blir svett bare med tanken p det, haha.

Nr vi var tilbake p hotellet var det ha p seg kjole og hye hler for dra ut spise p Black & Blue. Dette var jo frste og eneste kvelden til Glenn her, s koselig gjre litt ekstra ut av kvelden. Var utrolig god entrecote der! Etter noen timer rundt bordet dro vi videre til et utested som heter Boujis i South Kensington. Der mtte vi herlige Christina og jentene hennes. Var s heldig komme p gjesteliste, med gratis bord og drikke, s da sier det vel seg selv at kvelden ble bra. Lenge siden jeg har hatt det s gy p byen, s vi kom ikke hjem til hotellet fr klokken fem i natt.

N ligger alle tre fortsatt i senga, men p tide komme seg opp f noe ut av dagen. Litt drlig samvittighet for at jeg har sovet bort s mye av dagen, men absolutt verdt det med tanke p hvor gy kvelden og natten var.

Kategori: Reise.               3 kommentarer

18:17

DoubleTree by Hilton

Hei fra London!

Utrolig deilig vre i London igjen, ikke minst tanken p at vi skal kose oss her i fem dager. Reisen gikk kjempefint, og n er vi p plass p hotellet vi skal bo p. DoubleTree by Hilton er over all forventning. Her har vi king size bed, stort rom, kjempefint bad og s langt har sevicen vrt upklagelig. Takk til supersaver.no som hjalp oss finne det perfekte hotellet. Vi bor midt i Oxford Street ogs, s her har vi bde Topshop, New Look og Primark like rundt hjrnet. Med andre ord kan vi ikke bli mer fornyd enn det vi er n.

Ble lite svn p bde meg og Julia i natt, siden vi mtte st opp s tidlig som 04.00. Julia fikk to timer blund p yet, mens jeg bestemte meg for dgne. Jeg vet hvor vanskelig det hadde vrt st opp om jeg bare fikk sovet to-tre timer i natt, s da var det like greit holde seg vken gjennom natten (jeg gledet meg s mye at jeg ikke var trtt i det hele tatt, haha). Fikk heldigvis sove p flyet, s reisen gikk raskt. Julia er allerede i drmmeland, s jeg skal prve komme meg dit for noen timer jeg ogs. Klokken er en time mindre her enn hjemme, s vi vil fortsatt ha mye igjen av dagen nr vi vkner. Tror det vil gjre godt med litt svn n, spesielt i den sengen her. , skikkelig deilig hotellseng!

Er vel ikke vanskelig forst at denne sengen er god. Rommet er ogs kjempefint. Rosa, jentete og stt, det liker vi.

Julia hoppet i pysjen med det samme hun kom inn dra, skrudde p tv'n og sovnet vel tre minutter etterp. Hun er st der hun ligger sover da. Kanskje jeg skal snike meg til et sovebilde? Neida, vet hvor jeg hater slike bilder selv.

Vi snakkes nok plutselig, for jeg gleder meg til dele resten av London-turen min med dere.

Kategori: Reise.               Ingen kommentarer

20:38

London in a few days

Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til dra til London igjen! N er det 3 r siden sist, s absolutt p tide komme meg tilbake til Oxford Street, shoppinglykke og mye kos. Har akkurat booket hotell i London gjennom Supersaver.no, til en utrolig bra pris! P en storbyferie synes jeg det er litt av ferien bo p et trendy hotell der man garantert vil trives, s denne gangen ble det et sentralt Hilton hotell. Se hvor fint!

Double Tree By Hilton, det kan ikke bli annet enn bra!

Gjett om jeg kommer til sove godt i den king size senga, h. Hotellsenger er vel noe av det beste som finnes, med mange store puter og alt for mye plass. Gleder meg til f min 3. utenlandsreise for ret, og ikke minst bli enda mer kjent med London. S gleder jeg meg til en skikkelig jentetur med Julia! Skal selvflgelig vre flink oppdatere dere underveis :-)

Kategori: Reise.               n kommentar

Les mer i arkivet November 2014 Oktober 2014 September 2014
June Holm Hei! Jeg heter June Holm, er 23 r og utdannet tekstforfatter. Bor i Oslo, men er fra en liten bygd i Mre og Romsdal. P min blogg kan du lese om min hverdag, mote, skjnnhet, trening og kosthold. Kontakt: juneholm@hotmail.no

Sk i bloggen

hits Norske bloggerBloggist.no - Toppliste for bloggereBloggist.no - Toppliste for bloggereMatbloggtoppen